.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد امام جمعه بابل؛
حضور افراد بزک کرده در عزاداری حسینی !
برخی از افراد با چهره بزک کرده و حالات بسیار بد بد حجابی ظاهر می شوند و در مسیر دسته های عزاداری قرار می گیرند/متاسفانه مشاهده می گردید درحاشیه این مراسمات تعداد کثیری از افراد که با ...
حضور افراد بزک کرده در عزاداری حسینی !

خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بابل به امامت حجت الاسلام والمسلمین شیخ مجتبی روحانی و با حضور بیش از 6 هزار نفر از مردم خدا جوی این شهرستان بر گزار گردید .

به گزارش ستاد نماز جمعه بابل حجت السلام والمسلمین روحانی امام جمعه شهرستان بابل با اشاره به برخی از حاشیه های مراسم عزاداری در ماه محرم ، گفت :خوشبختانه مراسم عزاداری سالار شهیدان امام حسین علیه السلام امسال بهتر و با شکوهتر از سالهای قبل برگزار گردید اما متاسفانه مشاهده می گردید درحاشیه این مراسمات تعداد کثیری از افراد که با زنندگی و زشت ترین حالات ظاهری در انظار مردم و محافل عزاداری حاضر شدند ،که عزاداران حسینی را عزادارتر می کردند . برخی از افراد با چهره بزک کرده و حالات بسیار بد بد حجابی ظاهر می شوند و در مسیر دسته های عزاداری قرار می گیرند.

وی در ادامه افزود : ما امسال از طریق برخی رسانه ها شاهد این بودیم که شهرهایی همانند زنجان وکرمان که در قالب یک دسته عزاداری وبا اتحاد وانسجام کامل وخالصانه به عزاداری امام حسین می پرداختند و بدین ترتیب به این مراسم عزت وشکوه ویژه ای دادند و این جای خوشبختی دارد و امسال برای نخستین بار در این شهرستان یته عزاداری منسجم راه اندازی شد .

امام جمعه بابل ادامه داد : پذیرایی از دسته های عزاداری رسم بسیار خوبی است که از سالیان گذشته متداول بود بعضی از عزادارانی که در مراسم سینه زنی ورنجیر زنی خسته وتشنه می شدند از انها پذیرای می کردند اما سالیان اخیر شاهد یک حرکت نامناسب هستیم و مردمی که از ایستگاههای عزاداری پذیرایی می شوند زباله ها را در سطح خیابان رهامی کنند و عده ای با اصراف بی رویه به پذیرایی می پرداختند که بعد از اتمام مراسمات جزء اسراف وبریزو بپاش چیز دیگری نبوده وجلو ای دیگری به سطح شهر می دادند . و ماموران زحمت کش شهرداری بسیار از این تعداد زیاد زباله های تولید شده ناراحت هستند و شاهد یک جامعه اسلامی هستند

وي در ادامه با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه ، تشریح کرد : حوزه علمیه و دانشگاه دو حوزه علم و دین می باشند که شهید مفتح همانند شهید باهنر و بهشتی زحمات زیادی را در جهت اتحاد بین این دو مقوله کشیده اند که ما در این روز یاد و خاطره این شهید را گرامی خواهیم داشت .

امام جمعه بابل با انتقادی از برخی کتب و مبانی علوم اجتماعی دانشگاهها ،بیان کرد : متاسفانه برخی از کتب علوم اجتماعی دانشگاهها با مبانی علوم دینی و اعتقادی متناسب نیست و مبانی برخی از این علوم در بعضی از جاها خلاف دین می باشد.

حجت الاسلام روحانی در ادامه به جسارتهای سایمان گس سفیر انگلستان اشاره کرد و گفت : این سفیر با وقاهت عجیب به بهانه وضعیت حقوق بشر در ایران به این کشور توهین و دهن کجی کرده است ولی ما فتنه های بعد از انتخابات و ترور اخیر دو دانشمند هسته ای کشورمان را فراموش نخواهیم کرد که رسانه های غربی ، مثل بی بی سی سعی بر این دارند با انتشار اخبارهایی کذب فضای غبار آلودی را در افکار عمومی سطح جهان بر علیه ایران اسلامی بوجود آورند که تقاضای همه احاد مردم از کمیسیون سیاست های خارجی این است که باید در این رابطه تنزلی بوجود آید تا آنها ذره ای هم که شده ادب گردند .

وی در خاتمه از حضور استاندار مازندران و دیگر مدیران کل این استان در صبح جمعه هفته آینده در مصلی جمعه بابل خبر داد و امیدوار شد تا با حضور این مسئولین و ایجاد ارتباط مردمی تا حدودی از مشکلات مردم کاسته گردد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.